Amalia Popa

Amalia Popa`s Blog

duminică, 14 august 2011

Dorinta

Atinge pamantul
Unde doar ieri pasii mei i-au intalnit pe ai tai.
Vei gasi acolo dragostea noastra.

Viseaza-mi scena
In care ma pierd printre stele,
Si zboara cu mine catre cel mai inalt orizont.

Vreau sa ma tii de mana
Cand voi imbratisa pentru intaia oara
Primele raze de soare.

Vreau sa ma privesti in ochi
Atunci cand voi vedea, plangand,
Ultimul apus de pe crestele iubirii noastre.

Vreau sa te simt
Atunci cand buzele mele vor atinge pentru prima data
Obrazul delicat al lunii.

Vreau sa-mi pecetluiesti
Cu dulcile tale buze,
Poarta la care am batut de atatea ori cerand mangaiere.

Si mai vreau, dragul meu,
Sa imi saruti lacrimile indurerate
Atunci cand voi plange la inmormantarea pianului nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu