Amalia Popa

Amalia Popa`s Blog

luni, 19 noiembrie 2012

Blestem scrumului




Am sa iau cu mine scrumul
 si-am sa-l zvarl in hau.
Sa piara orice urma de-adevar.
Sa nu-l dau apei,
Ci sa patrunda in humusul
de unde a nascut.
Astfel, inec cu scrumul
si ultima-mi dorinta
de-a ma ascunde sortii.

Mi-e frica de pacat, dar cui nu-i e?
Zadarnic ma perind in asta lume,
Si tot zadarnic e scumul
Ce sa pierde-n hau.

Ma duc cu el in pamant.
Scrumul mi-e prieten,
Atunci cand nimeni nu-i
sa vada cum ochii-mi plang
La Meditatia lui Massenet.

Si ochii tot m-ascund.
Scrumul ma aude, plangandu-mi de mila.
Nici Strauss, nici Mozart si nici Bach
nu ma-ntristeaza la auzul
corzilor de vioara inaripate,
Cum ma-ntristeaza Meditatia lui Massenet,
Inecand scrumul.

29 octombrie 2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu